شروع به کار وبلاگ منشروع به کار وبلاگ من، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

فقط تا ساعت دوازده امشب

سلام دوستان عزیز

1392/11/21 20:30
نویسنده : قالب رایگان
971 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممم دوستای گلم از این به بعد تصمیم گرفتم آموزش بدم خودتون همه چی رو درست کنید دیگه

 

واسه من عکس نفرستید اگه حاضرید کامنت بزارید ببینم چند نفر میخوان شروع کنم بنویسم آموزش رو!!بغل

خودم یک مقدار گرفتارم اصلا وقت ندارم کار ها رو فعلا درست کنم شما خودتون شروع کنید مشکلی هم

 

داشتید از بپرسید در خدمتتونم فقط زود بهم خبر بدید!!!مژه

پسندها (1)

نظرات (77)

مامانی درسا
21 بهمن 92 21:03
عالیه عزیزم اولین باره دارم وبتو میبینم ..... خیلی موافقم که بتونم خودم قالب یا هر جیز دیگه درست کنم ..... ممنون گلم ..... یه رای مثبت ......
مامان مینا
21 بهمن 92 22:53
یعنی تقویم کارن رو انجام نمیدید دیگهولی اینجوریم خیلی عالیه.من که موافقم
مامان امیرحسین
21 بهمن 92 23:18
خیلی خوبه عزیزم منم یه رای مثبت زود بیا منتظریم
مامان آروین-مریم
22 بهمن 92 8:46
سلام عزیزم امروز با وبتون آشنا شدم خیلی مشتاق آموزشتون هستم
مامان امیرحسین
22 بهمن 92 9:55
سلام دوست عزیز با این طرحت موافقم خیلی خوبه آموزش بدین ممنونم دوست خوب.
مامان مبینا
22 بهمن 92 10:34
موافقم قالب رو عوض کردم برا عید بذارم
مامان مبینا
22 بهمن 92 13:18
سلام عزیزم منم رمز می خوام باشه؟
قالب رایگان
پاسخ
عزیزم 5420
مامان امیرحسین
22 بهمن 92 17:37
دوست عزیزم بی زحمت رمز را برام میفرستی ممنونم
قالب رایگان
پاسخ
عزیزم 5420
مامان امیرحسین
22 بهمن 92 22:21
به ما هم رمز میدید؟
قالب رایگان
پاسخ
عزیزم 5420
مامان امیرحسین
22 بهمن 92 23:15
kodom gesamat mishe Save background as ro zad harchi ro khode ax kilik rast mikonam hamchin gozinei nist azizam?
قالب رایگان
پاسخ
گلم باید با اینترنت اکسپلورر بری یا اگه با اینترنت فایرفاکس میری بزنی view bacckground بعدش رو عکس کلیک کنی و سیو کنی
مامان الناز
23 بهمن 92 0:11
منم مي خوام اگه كار سختي نباشه
قالب رایگان
پاسخ
چی رمز؟؟؟؟تو جواب کامنت بقیه نوشتم عزیزم
مامان امیرحسین
23 بهمن 92 22:27
عزیزم اگه امکان داره بیا قالب منو ببین یا عکس بزرگتر هدر اصلی قالب میشه یا کوچیکتر به نظر شما چرا؟
قالب رایگان
پاسخ
خوب عزیزم اول از همه باید سایز هدر دلخواهتو باید هم اندازه سایز هدر اصلیت کنی اگه بلد نیستی میتونی هدر ااصلی رو سیو کنی و بعد توی پینت یا فوتوشاپ بازش کنی هدر دلخواهتو هم اندازه هدر اصلیت کنی و بعد ب کارت ادامه بدی!!!
مامانی
25 بهمن 92 1:16
سلام منم می خوام یاد بگیرم میشه تقویم امسال رو برای من درست کنید پایدار باشید عکسها رو برای تقویم کی بفرستم باید خصوصی بفرستم
mami92
25 بهمن 92 18:14
عالیه منم میخوام خودم یاد بگیرم ولی رمز ورود ندارم
مامان مینا
25 بهمن 92 21:10
عزیزم من تقویم سفارش داده بودم..ممنون میشم لینکشو برام بفرستین
مامان امیر علی
25 بهمن 92 22:24
سلام عزیزم من امروز که سایترو باز کردم دیدم نوشتی که می خوام آموزش بدم خودتون قالب وبلاگ درست کنید خیلی خوشحال شدم من میخوام برای سال 93 هم تقویم درست کنم و هم قالب خواهشا برا من هم آموزش میدین یا اینکه عکسارو براتون بفرستم خودتون زحمت بکشید.
مامان امیرحسین
26 بهمن 92 13:56
نه عزیزم مشکلی نبود دستت درد نکنه از راهنمایی
مامان مینا
26 بهمن 92 15:46
عزیزم لوگو رو گذاشتم
مامان مبینا
26 بهمن 92 18:51
سلام عزیزم درباره ی تقویم برای من هم درست کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه درست کردید لینکشو میدید؟
مامی محمدمهدی
27 بهمن 92 12:33
سلام خاله جون تقویم پسرم حاضر نشد؟ اصلا کامنتم رسید دستتون
قالب رایگان
پاسخ
عزیزم عکسا رسید درست میکنم براتون
armin-cm punk
27 بهمن 92 14:39
سلام خوبید؟؟؟ میتونید برام یه قالبی مثل اینجا درست کنید؟؟؟دقیقا میخوام عین همین باشهwww.cmpunk-news.blogfa.com میشه رمز اموزش ساخت قالب رو بگید بهم؟؟ ممنون
قالب رایگان
پاسخ
سلام برید به این آدرس قالب مورد نطرتون رو کدش رو بردارید http://www.greenskin.ir/News/page/6/
مامانی
27 بهمن 92 22:19
سلام عزیزم خبری ازتون نشد تقویم برامون درست می کنید ممنونم
قالب رایگان
پاسخ
بله عزیزم عکس لطفا
مامانی
27 بهمن 92 22:21
شرمنده گلم اگر قرار بر این که خودمون تقویم رو درست کنیم منم دوست دارم اموزشش رو یاد بگیرم برقرار باشید
عســــــل❤❤خاله ی ادریس
29 بهمن 92 2:52
سلام عزیزم نمیدونم چرا وبم حذف شده خیلی وقته حالا که وب ندارم چه طوری کد لوگوتو بذارم فایل تقویمو بگیرم ؟؟؟ کدو بده بی زحمت دستتم خیلی خیلی درد نکنه همیشه در کنار خنواده سالم و شاد باشی
قالب رایگان
پاسخ
چرا؟؟؟؟ولی وب دردونه رو داری که!!!!!!ممنونم بابت دعات
parichehr
29 بهمن 92 20:54
منم رمز میخواممممممممممممممممم. لطفاااااااااااااااااا
قالب رایگان
پاسخ
رمز تو جواب کامنتا هست عزیزم
parichehr
30 بهمن 92 1:20
سلام عزیزم ممنون که لطف کردی و رمز رو دادی و بازم ممنون از اموزشت. واسه پسر منم لوگو و صفحه ورودی و تقویم درست میکنی ؟؟؟؟ عکس هاشو واست فرستادم.شما که مارو شاد میکنی انشالله خدا هم تورو شاد کنه و همیشه سلامت باشی.
قالب رایگان
پاسخ
باشه گلم
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
30 بهمن 92 12:40
سلام.میشه برای پسرمنم تقویم درست کنی؟
قالب رایگان
پاسخ
بله
mamane YaSnA
30 بهمن 92 14:33
سلام عزیزم اگه اکشال نداره میخوام خودم تقویم جوجومودرست کنم فایل ما ها رومیدین؟
mamane YaSnA
1 اسفند 92 0:47
سلام عزیزم...خبر ندادین
قالب رایگان
پاسخ
فایل چی بدم؟؟؟
mamane YaSnA
1 اسفند 92 0:51
فایل اعداد ماه ها رو گلم
قالب رایگان
پاسخ
عزیزم دانلودش کن
mamane YaSnA
1 اسفند 92 1:00
mamane YaSnA
1 اسفند 92 14:17
از کجا دانلود کنم؟؟؟ لبنکشونمیدید؟ لایه باز میخوام لطفا
mamane YaSnA
1 اسفند 92 14:34
سایتشو میدید؟
مامانی درسا
1 اسفند 92 15:26
عزیزم من رمزو ندارم میتونم داشته باشم .... ممنون میشم
قالب رایگان
پاسخ
5420
مامان شاران
1 اسفند 92 15:43
سلام امیدوارم سلامت باشید راستشو بخواهید من با کمال افتخار لینکتون کردم ولی در مورد لگو راهنماییم کنید اگر امکان داره در مورد درست کردن تقویم راهنماییم کنید ممنون میشم
قالب رایگان
پاسخ
عزیزم کد لگو رو بزارید تو تنظیماتتون و بزودی همه چیز رو براتون اینجا اموزش میدم
مامان شاران
1 اسفند 92 15:43
مامان شاران
1 اسفند 92 15:50
من کد لوگو رو گذاشتم لطفا حتما منم تقویم 93 رو میخوام ممممنونم
قالب رایگان
پاسخ
چشم عکس بفرستید
مامان شاران
1 اسفند 92 15:55
ببخشید میشه لطفا بگید چجوری عکس بفرستیم و میشه رمزو به من هم بدید
قالب رایگان
پاسخ
گلم تو پست ثابت نوشتم آپلود کنید و بعد بفرستیدآدرس عکسهارو
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 اسفند 92 15:58
سلام عزیزم خوبید من اولین بار از وبتون بازدید می کنم یکی از دوستان تو پرسش وپاسخ گذاشته بودن منم مدتیه می خواستم خودم تقویم درست کنم ولی بلد نیستم شامل ما هم میشه که برا ما هم درست کنید؟ این ادعای زیادی هست می دونم کارتون خیلی زیاد ولی چون خودتون لطف کرده بودید وگفتید منم گفتم اگه عکس بفرستم برام درست می کنید؟ ممنون گلم اگه امکانش هست بگید تا عکس بفرستم واگه جوابتون مثبت بود باید عکسها به صورت خصوصی باشه؟ راستی کد لگو رو تو وبم گذاشتم
قالب رایگان
پاسخ
بله عزیزم براتون درست میکنم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 اسفند 92 15:59
عزیزم میشه به منم رمز بدید؟
قالب رایگان
پاسخ
5420
mamane YaSnA
1 اسفند 92 16:09
من توهمه سایتا رفتم نبود توروخدالینک لایه باز رو بدین
مامان فاطمه
1 اسفند 92 16:39
سلام عزیزم من یه تقویم با عکسای دخملم میخوام.باید چیکار کنم؟نمی دونم کد لوگو چیه که نوشتی باید تو وبتون باشه!عکسای دخترمو آپلود کنم؟
قالب رایگان
پاسخ
سلام گلم براتون درست میکنم عزیزم اون کد لوگو که کنار وبم عکس یه قلب هست اونو زیرش کد کپی کنید و بزارید تو تنظیمات وبتون ممنون عکس بفرستید
mamane YaSnA
1 اسفند 92 16:57
چرا جواب منو نمیدین عزیزم؟ خواسته ی زیادی دارم ؟ اگه میشه آپلودش کنید یا حداقل اسم سایت رو بگید
قالب رایگان
پاسخ
عزیزم من نمیتونم این کارو بکنم این حیطه کاریه منه من این وبو ساختم که خودم رایگان زحمتشو بکشم نه اینکه کارامو آماده تحویل بدم من خودم این تقویم حدود یک ماه بیشتر گشتم تا تونستم پیدا و دانلود کنم سایت خاصی هم نداره همونی که بهتون گفتم رو نوشتم تو گوگل تا تونستم پیدا کنم
mamane YaSnA
1 اسفند 92 17:05
باشه مرسی! مزاحم کارتون نمیشم
قالب رایگان
پاسخ
شما مزاحم نیستید مراحمید ولی اگه غیر از این کار کاری بود در خدمتم
zahra
1 اسفند 92 19:22
سلام عزیزم خسته نباشی وبلاگتو خوندم خیلی خوشم اومد اجرت با خدا میشه یدونه وبلاگ پسرونه برام درست کنی ولی نی نی ام هنوز به دنیا نیومده یا اموزش بده خودم درست کنم ممنون میشم راستی یه سوال اگه عکسامو تو وبلاگ رمز دار کنم میشه هک کرد یا نه؟
قالب رایگان
پاسخ
عزیزم در خدمتم
مامان امیر علی
1 اسفند 92 23:38
سلام عزیزم خسته نباشی منم برا سال 93 تقویم می خوام چطوری عکسای پسرم رو بفرستم تا برام درست کنین خدا اجرت بده عزیزم
قالب رایگان
پاسخ
گلم تو پست ثابت نوشتم آپلود کن ادرس عکسها رو بفرست
مامانی درسا
2 اسفند 92 2:48
سلام دوست عزیز میشه برای دختر منم درست کنید یه تقویم 1393 میخوام .... اگه زحمتی نیست بهم بگید تا عکسا رو بفرستم .... ممنون
قالب رایگان
پاسخ
باشه عزیزم
♥مام پارسا♥
3 اسفند 92 2:24
سلام و خسته نباشید من اولین باره که وبتون رو دیدم و خیلی خیلی مشتاقم که طراحی قالب و چیزهای دیگه رو یاد بگیرم...یه رای مثبت از طزف من و پسرم
مامان شاران
3 اسفند 92 9:49
سلام امیدوارم خوب باشید من آدرس عکسها رو براتون میفرستیم پیشاپیش از شما تشکر میکنم
مامان شاران
3 اسفند 92 9:56
با عرض پوزش اگر امکان داره تاریخ تولدش هم روی تقویم ذکر بشه 31/6/90با سپاس فراوان
قالب رایگان
پاسخ
چشم عزیزم
مامان یسنا
3 اسفند 92 10:08
سلام . اول از همه بابت وبلاگ خوبتون ممنونم خیــــــــــلی. منم تقویم میخوام لطفا. کد لوگوتون رو هم تو وبم گذاشتم
قالب رایگان
پاسخ
عکس لطفا
مامان یسنا
3 اسفند 92 10:09
تو کامنت قبلی آدرس نذاشتم
سارا صاحبی
3 اسفند 92 12:18
سلام عزیزم منم دوست دارم یاد بگیرم قربون دستت بهم یاد میدی؟
مامان امیرحسین
3 اسفند 92 13:07
سلام دوست عزیز.ممنونم از زحمتی که کشیدید.دستون درد نکنه.شرمنده ولی من عکس جدید فرستاده بودم برای تقویم نمیشد اونها را درست میکردید.
قالب رایگان
پاسخ
عزیزم من از شما عکس جدیدی دریافت نکردم
مامان برديا
3 اسفند 92 14:54
سلام.خسته نباشيد.منم كد لوگوتونو ميذارم.ميشه رمز بدين.خيلي دوست دارم ياد بگيرم
مامان کیانا و صدرا
3 اسفند 92 16:09
سلام.موفق باشین.خوش به حالتون که بلدین
مامان فاطمه
3 اسفند 92 17:13
پیامم رسید گلم؟
قالب رایگان
پاسخ
بله عزیزم
مامان شاران
3 اسفند 92 17:40
عزیزم خسته نباشید من منتظر جوابتون هستم
قالب رایگان
پاسخ
باشه گلم چشم
امیر مهدی و عمی
4 اسفند 92 14:14
سلام عزیزم خسته نباشید. من کد لوگوتونو قرار دادم میشه برای کوچولوی ما هم تقویم درست کنی؟
قالب رایگان
پاسخ
ممنون بله عزیزم عکس بفرستید
شقایق
4 اسفند 92 15:03
دوست عزیز امکان داره برای من تقویم درست کنید ممنون میشم
قالب رایگان
پاسخ
باشه عزیزم
مامانی
4 اسفند 92 15:21
سلام گلم من عکسها براتون فرستادم خصوصیتون رو چک می کنی ممنونم از زحماتتون
قالب رایگان
پاسخ
عزیزم من خصوصی عکسی ندارم
شقایق
4 اسفند 92 17:20
خصوصی لطفا
parichehr
4 اسفند 92 19:00
سلام عزیزم کی تقویم و..... ما حاضر میشه گلم؟؟؟؟ نفر چندمیم تو نوبت؟
قالب رایگان
پاسخ
عزیزم تقویمت رو تازه امیروز شروع کردم به درست کردن با همون عکسا درست کنم؟؟؟؟فقط زود جواب بده
❤ خاله ادریس ❤
4 اسفند 92 20:53
وب دردونـــه که محیطه کاریه بعدا بذارم مشتری خودم میره وااااا اشکال نداره نمیخوام تقویمو
قالب رایگان
پاسخ
ادمایی مثل شما هستن که وقت بنده رو میگیره من وقت گذاشتم روی اون تقویم مهمم نیست نخواه شرمندتم
مامانی درسا
4 اسفند 92 21:05
دوست من متاسفانه اون سایت آپلود برای اینکه به شدت اینترنتم سرعتش از دیروز اومده پایین نتونستم آپلود کنم ساعت هم از هفت گذشت ...... خیلی خیلی دوست داشتم واسه دخترم درست کنی اما بازم ممنون و ممنون بابت تموم زحماتی که میکشی ....... کارات خیلی خوشگله عزیزم موفق باشی و پیروز ......
قالب رایگان
پاسخ
عزیزم برات کامنت گذاشتم بخونش
مامان امیرحسین
4 اسفند 92 22:14
salam vase ma ham taghvim dorost mikoni age doorst mikoni khosisito chek kon azizam
قالب رایگان
پاسخ
بله عزیزم درست میکنم رفتید تو نوبت
ویانا
4 اسفند 92 22:47
منم می خوام بدونم بگید
قالب رایگان
پاسخ
چیو بدونید؟؟//؟
مامانی درسا
5 اسفند 92 2:24
عزیزم خصوصی
قالب رایگان
پاسخ
ممنونم
❤ خاله ادریس ❤
5 اسفند 92 3:24
اخه عزیزم خودت یکمی فکر کن ببین اگه اون کد تو بذارم مشتری هام میره خوب خب حداقل عکسو واسم بفرست دعات میکنم مگر اینه من یه وب باز کنم بعدا توش یه سر مطالب الکی بذارم کد لوگوتو بذارم و فایلو دریافت کنم
قالب رایگان
پاسخ
حرفی باهات ندارم همین الان بخوام رو کنم چند تا وبلاگ داری در ضمن من عقده ی کد گزاشتن رو ندارم به دلیل سو استفاده از بعضیا این کار و کردم دیگه هم چه بخوای چه نخوای بهت نمیدم
مامان شاران
5 اسفند 92 16:04
عزیزم مرسی خیلی خوشحال شدم اسم شاران دیدم ممنون از شما واقعا برای سلامتییت و موفقیتت دعا کردم راستی یه خواهرزاده دارم از آلمان اومده ولی وب نداره و فعلا عکساشو ندارم اگر وقت کردی که میدونم سرت خیلی شلوغه براش تقویم درست میکنی بازم ممنونم
قالب رایگان
پاسخ
ممنونم عزیزم اگه وقت کردم چشم
مامانی
5 اسفند 92 21:41
گلم خصوصیت رو چک کن
قالب رایگان
پاسخ
ممنونم عزیزم باشه گلم
مامانی درسا
6 اسفند 92 19:18
خدا بهتون سلامتی و موفقیت بده عزیزم ممنون بابت زحماتی که میکشی از اینکه اسم دخترمو توی لیست آوردی ازت ممنونم ..... موفق باشی و سربلند
شقایق
7 اسفند 92 9:12
سلام عزیزم خسته نباشی فدای دستای هنرمندت فقط خدا میدونه وقتی اسم دخترا رو تو لیست دیدم چقدر ذوق کردم و از اون لحظه همش برای سلامتید دعا کردم ایشالا خدا دلت و شاد کنه الهی امین از اون روز هر چی یادم میاد برات صلوات فرستادم و میفرسم
قالب رایگان
پاسخ
ممنونم عزیزم خجالتمون نده
parichehr
7 اسفند 92 20:08
ممنون بابت زحماتی که میکشی
parichehr
7 اسفند 92 20:09
are golam dorost kon.
parichehr
7 اسفند 92 20:10
سلام عزیزم.مرسی از زحماتت هر عکسی که صلاح دونستی رو درست کن.
قالب رایگان
پاسخ
چشم
parichehr
7 اسفند 92 20:13
سلام گلم ، ممنون از زحماتت. بعد تقویم بالابر صفحه ورودی لوگو ثابت درست میکنی، عزیزم.ممنون از زحماتت اجرت با امام حسین
قالب رایگان
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشالا بعد از تعطیلات فروردین