شروع به کار وبلاگ منشروع به کار وبلاگ من، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

فقط تا ساعت دوازده امشب

شرمندهههههههههه

1392/10/10 23:29
نویسنده : قالب رایگان
910 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان البته سلامی با تاخیر و دلی پر از ناراحتی

من خیلی دوست داشتم که کارم رو ادامه بدم ولی وقتی میبینم که من درست میکنم چشمم رو میذارم وقتم رو میذارم و براتون قالب درست میکنم بعضی ها بعد از دوروز قالب رو عوض میکنن و نمیذارن خوب چه کاریه من دیگه درست نمیکنم من براتون نوشتم که من حرفه ای درست نمیکنم خیلی ساده در حدی که فقط سربرگ قالب تغییر کنه با عکس نی نی تون باشه نه این که حرفه ای باشه پس چرا درخواست میدید منم وقتمو بزارم؟؟؟ الان هم پشیمون شدم و درست نمیکنم شرمنده

شرمندهههههههههناراحت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (115)

mamane Yasna
3 دی 92 22:55
یعنی واسه من انجام نمیدین؟ فقط میخوام به جای عکس بالا عکس جوجوم بذارم
قالب رایگان
پاسخ
من با قالب شما بلد نیستم فقط قالبای ساده که اونم دیگه شرمنده
مامان زینب
3 دی 92 23:09
سلام شما که لطف می کنید و این همه زحمت می کشید می شه یاد بدید چه جوری عکس نی نی هارو روی تقویم می ذارندمثلا عکس نی نی روی تقویم 93 اگر تونستید یاد بدید ممنونممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان محیا(ارام جانم)
3 دی 92 23:13
سلام خسته نباشید.قالب وبلاگ ومیخواستم.عکسارو چ جوری بفرستم
قالب رایگان
پاسخ
آدرس ندارم بگم چجوری بفرستید توضیحات کامل تو وب هست
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 دی 92 10:39
عزیزم من قالب قشنگی که درست کردید تو یه وب دیگم گذاشتم یه وقت از من ناراحت نشید ممنونم از محبتت خیلی لطف کردی
ღمامان على اكبرღ
7 دی 92 12:29
سلام عزیزم من تازه با وبتون آشنا شدم میشه نمونه کاراتون رو ببینم؟؟؟
قالب رایگان
پاسخ
سلام عکسی از دو نمونه کار گذاشتم لطفا اونارو نگاه کنید ممنون
مامان حنانه
7 دی 92 15:02
سلام عزیزم ممنون از اینکه قالب برام ساختی ولی نمیدونم چرا نمیتونم درستش کنم وبم دیگه باز نمیشه کد رو کپی کردم ولی نشد میشه توضیح بدی برام؟؟
قالب رایگان
پاسخ
چرا عزیزم درسته من رو وب خودم امتحانش کردم حتما کدها رو درست کپی نمیکنی اگه میخوای بگو من برات بزارم
مامان حنانه
7 دی 92 15:10
خصوصیتو چک کن عزیزم
مامان حنانه
7 دی 92 15:20
وای خیلییییییییی قشنگه یه دنیااااااااااااااا ممنون
قالب رایگان
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم امیدوارم شما جز اون دسته نباشید که قالب رو حذف کنید
مامان حنانه
7 دی 92 15:32
نه عزیزم چرا پاک کنم دوسش دارم
مهشید مامان مهتا
7 دی 92 19:14
عزیزممممممم از توی نمونه کارها دیدم قالبی را که ساخته بودی تشکر تشکر تشکر ولی نمیدونم چرا کپی که میکنم تو قسمت ویراش قالب میرم میزارم درست نمیشه پس چه جوریه گلم؟؟؟؟؟؟؟ خیلی شرمنده کارتون قشنگه برام دگمه پرش به بالا و خوش آمد گویی هم درست میکنید
قالب رایگان
پاسخ
سلام عزیزم نمیدونم چرا نمیتونید کپی کنید مامان حنانه جان هم نتونست اگه میخواهید مثل مامان حنانه جان براتون بزارم
خاله ی ادریس جون
7 دی 92 20:35
سلام من خیلی سععی کردم چت کنم باهاتون اما جواب ندادید ! من هم یه قالب رنگ ابی کم رنگ همون رنگی که توی دو تا نمونه هاتون بود میخوام اون رنگی که اسم وبلاگ هم یه جایی از عکس بالای قالب نوشته بشه که روی صورت نی نی نباشه مدل قالب هم از بین اون دو تا نمونه هاتون نمونه اولی باشه سه ستونه دوست دارم باشه عکسارو بهم خبر بدید بفرستم راستی من حتما میخوام که استفاده کنم از قالبه که طراحی میکنید زحمتشو میکشیم ممنون منتظر خبر تون هستم
خاله ی ادریس جون
7 دی 92 21:48
نظر خصوصی چک کن عزیزم
قالب رایگان
پاسخ
آخ عزیزم اشکالی نداره خدا بیامرزه چشم ممنونم از محبتتون
خاله ی ادریس جون
7 دی 92 22:20
خواهش میکنم گلم بهت یاد میدم عزیزم
خاله ی ادریس جون
7 دی 92 22:25
ادرس عکس های اپلود شده ؛ فقط از دو تا عکسای کوچیکیش همون یه سالگیش که ابی تنشه و اون نوزادیش استفاده کن اون عکسای اتلیه کت و شلواریش رو هم از بینشون یکی رو بذار از اون عکس که نشسته لباس قرمز تنشه هم حتکا استفاده کن فقط توجه کن شلوغ نشه اس وب هم روی عکس ادریس نیوفته شیک باشه زیاد شلوغ هم نباشه خوشم نمیاد شلوغ بشه رنگ ابی کم رنگ مثل نمونه هات مدلش هم مثل نمونه اولی از بین اون دو تا نمونه قالبات باشه (مدل اولیه ) سه ستونه
مهشید مامان مهتا
7 دی 92 23:50
عزیزم خصوصی ات را چک کن خوش آمد و دکمه چرش به بالا اگه وقت کردی یادت نره
قالب رایگان
پاسخ
گلم وقت کردم پرش به بالا هم درست میکنم چشم
مهشید مامان مهتا
8 دی 92 0:00
دست گلت درد نکنه خیلی جالبه و قشنگ خیلی غافلگیر شدم تا رفتم تو وبلاگ مهتا دیدم درست شده خیلی سریع کار کردییااااااااا منظورم از پوسته رنگ پشت زمینه نوشته ها بود ولی خوبه تو زحمت می افتی اشکال نداره دوست من بمون خوشحال میشم اسمت را تو پیوند هام مینویسم 5522
قالب رایگان
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم قابل شمارو نداره
مهشید مامان مهتا
8 دی 92 0:15
وا ا... منم همین کاری که گفتی کردم ولی انگار کپی شما با من فرق داره
قالب رایگان
پاسخ
نمیدونم بخدا عزیزم
خاله ی ادریس جون
8 دی 92 0:24
برا من نمیشهه دیگه !!!
قالب رایگان
پاسخ
خوب عکس بفرست نه اون عکسا مگه میشه دیگه عکس نداشته باشی؟؟؟
مهشید مامان مهتا
8 دی 92 11:32
سلام گلم دیشب داشتم فکر میکردم که اگه گذاشتن قالب یک کپی پیست ساده بود منم که همین کار را کردم پس چرا نشد فهمیدم که (سوء تفاهم نشه ها)یه اشکال کوچولو به کار شماست میتونی بری تو وبلاگتون رمز مهتا را وارد کنید میبینی که یه وبلاگ نیمه آماده با کدی که شما برای مطلب جدید روی وبلاگ فرستادید درست شده برای همین کپی پیست من عمل نمیکرد در واقع کدی که شما درست کردید وبلاگ ترجمه کرده و از حالت اصلیش در آورده یه پیشنهاد دارم یه فایل textدرست کنید کد ها را داخلش بزارید و امکان دانلود برای ما بگذارید
قالب رایگان
پاسخ
فدات شم من جوابمو تو وبت دادم
مهشید مامان مهتا
8 دی 92 12:07
یه سر به وبلاگ مهتا بزن مهتا برات هدیه داره ببخشید اگه کمه
قالب رایگان
پاسخ
فدات بشم من ممنون عزیزممممممممم
مثل هیچکس
8 دی 92 22:03
به نظرم کارت عالیه
قالب رایگان
پاسخ
ممنونم
مامان مینا
9 دی 92 11:52
من قبلا عکس فرستاده بودمخواهشا برا پسر من درست کنیددوباره میفرستم
مامان مینا
9 دی 92 12:02
عزیزم لینک عکسهای پسرم ..ممنون میشم واسش درست کنید
مامان مینا
9 دی 92 12:20
عزیزم این دوتا قالبی که ساختید دیدم واقعا قشنگن.میپسندم
قالب رایگان
پاسخ
عزیزم برات درست کردم ولی وبت مسدوده
مهشید مامان مهتا
10 دی 92 19:40
سلام عزیزم کاری نداره برات میگم چطوریه ببین کل اینترنت و نرم افزار ها بر پایه زبان برنامه نویسی هست هر کار کنی این مدلی که خودت بلد هستی نمیتونی کد روی وبلاگ بفرستی تا میتونه ترجمه اش میکنه.خیلی راحت کد ها را در یک فایل wordکپی و پیست کن یه اسم انگلیسی براش بذار و بوسیله سایت های دیگه آپلود کن برو آدرسش را بردار یه کلمه دانلود کنید بنویس و در قسمت لینک کردن (در بالای منو ارسال مطلب جدید هست)وارد کن هر وقت روی کلمه میزنن میره به همون آدرس
قالب رایگان
پاسخ
امیدوارم بتونم
مامان مینا
11 دی 92 10:40
یعنی چی مسدوده ؟ نه نیست....یعنی نمیشه کاری کرد
مامان مینا
11 دی 92 10:45
الان متوجه شدم آدرس وبو اشتباه گذاشتم ...درستش کردم
قالب رایگان
پاسخ
سلام عزیزم رمز رو الان میام بگم
مامان مینا
11 دی 92 13:21
عزیزم خیلی ممنون عالی شده خیلی دوست دارمولی نمیدونم مطالبم نمایش داده نمیشه چیکار باید بکنم
قالب رایگان
پاسخ
خواهش میکنم ولی عزیزم من همین الان رو وبم گذاشتم انجام شد!!!
مامان مینا
11 دی 92 13:59
لطفا وب کارن ببینید برا من اینجوری میشه مطالب نیست
قالب رایگان
پاسخ
عزیزم شب برات درستش میکنم الان یکم کار دارم حرص نخور شب برات ردیفش میکنم
مامان مینا
11 دی 92 14:43
ممنون عزیزم
قالب رایگان
پاسخ
خواهش میکنم گلم
مامان لیانا
11 دی 92 19:23
سلام عزیزم ممنون میشم برا لیانا کوچولو قالب بسازید
قالب رایگان
پاسخ
سلام آماده شد
خاله ی ادریس :)
11 دی 92 22:46
من که قت نمیکنم برا خودم درست کنم لطفا با همون عکسا هر جوریی که شده رست کن مهم نی اگه بی کیفیت هم باشه من هر چی رست کنی میذارم
مامان مینا
12 دی 92 10:54
ممنون وقت میزاریدمنتظر میمونیم
مامان الناز
13 دی 92 3:29
سلام دوست عزیز واسه من همینم عالیه البته اگه زحمتی نیست و دوست دارید خیلی هم ممنون میشم اگر مایل بودید خبرم کنید
قالب رایگان
پاسخ
گلم عکس بفرست
مامان الناز
13 دی 92 3:31
دوست عزیز سلام من دیدم مشتاق برای درست کردن وبلاگ اگر شما هم مایلید خبرم کنید
خاله ی ادریس :)
15 دی 92 20:03
دیگه خودم قالب ویاریش کردم برای وبه خودم
مامان مینا
18 دی 92 15:19
عزیزم مثل اینکه دوباره قالب کارن ساختید ولی من رمزشو ندارم
قالب رایگان
پاسخ
2220
مامان مینا
19 دی 92 0:39
مرسی عزیزمخیلی عالیههر وقت وبلاگ کارن رو باز میکنم برا شما و سلامتی خانواده و شادی روح درگذشتگانتون صلوات میفرستم
قالب رایگان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان لیانا
19 دی 92 20:21
سلام عزیزم چندوقت پیش عکسهای لیانا رو برا ساخت قالب براتون فرستادم ونمیدونم پیامم رسید یا نه
قالب رایگان
پاسخ
سلام عزیزم آره رسیده ولی چون آدرس عکسها بود نظر رو ثبت نکردم ولی دارم روش کار میکنم نگران نباشید
مامان امیرحسین
19 دی 92 22:55
سلام.من از قالبی که برا مهتاجون ساختید خیلی خوشم اومده مثل همونو میشه برا وبلاگ پسر منم بسازید اگه میشه خبرم کنید وبهم بگید چکار باید بکنم.ممنونم
قالب رایگان
پاسخ
سلام عزیزم عکس ها رو آپلود کن و آدرس عکسها رو کامنت کن
مامان الناز
21 دی 92 0:50
دوست عزيز فقط جواب منو ندادي نمي تونيد براي منم قالب درست كنيد اگه امكانش هست و دوست داشتيد لطفا جوابمو بديد
قالب رایگان
پاسخ
گلم من بهتون گفتم که آدرس عکسها رو بفرستید
مامان امیرحسین
21 دی 92 13:30
سلام من مامان امیرحسینم.آدرس لینک عکسهای پسرمو گذاشتم اما فکر کنم اسممو ننوشتم پیام قبلی.اگه لینک عکسهام به دستتون رسیده بهم خبر بدید.ممنونم
قالب رایگان
پاسخ
سلام عزیزم عکسی به دست من نرسیده
parichehr
21 دی 92 20:10
سلام خسته نباشید.من عاشق این قالب ها شدم مرسی از زحماتی که میکشین،منم قالب وبلاگ میخوام.عکسارو چه جوری بفرستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قالب رایگان
پاسخ
آپلود کنید آدرس عکسها رو بفرستید
parichehr
21 دی 92 20:57
من بهت قول میدم هروقت وب پسرمو باز کردم هم صلوات و هم فاتحه واسه امواتت بخونم خدا رحمتشون کنه. واسه پسر منم درست کن خواهشششششش.... راستی میشه به منم این کارو یاد بدی من لیسانس کامپیوتر دارم ولی اینارو بلد نیستم
قالب رایگان
پاسخ
ممنون عزیزم دستتون درد نکنه
مامان امیرحسین
21 دی 92 20:57
ممنونم لطف کردید.منتظرمیمونم تا درست کنید برام .
قالب رایگان
پاسخ
خواهش میکنم ایشالا بتونم براتون درست کنم
parichehr
22 دی 92 0:59
عزیزم میشه از این عکسها که تو سایت هی خارجی ادیت میکنیم فرستاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
parichehr
22 دی 92 1:14
عزیزم آپلود کردم منتظرم و ممنون از زحماتی که میکشی. اسم نی نی من امیرحسین دقیقی هستش. هر کدوم از عکس هارو صلاح دونستی انتخاب کن ممنون خانمی انشالله هرچی می خوای خدا بهت بده، در پناه حق
مامان الناز
22 دی 92 2:10
ببخشيد دوست خوبم خيلي ممنون كه جوابم رو دادي اما من يكم خنگم اخه نميدونم چجوري ادرس عكسارو براتون بفرستم ميشه واضحتر اگه ممكنه برام توضيح بديد اخه من مبادي هستم
مامان امیرحسین
22 دی 92 15:33
سلام دوست خوبم. دست گلتتون درد نکنه خیلی خوب شده .گذاشتمش.فقط عکسهایی که پایین هرمطلبه را اگه میشه بردارید برام.عکس بالای مطالب هم اگه میشه عوضش کنیدعکسی که بالای درباره ی وبلاگه اون بهتره اگه میشه اونو برام بزارید اگه نمیشه که همین باشه.بازم ممنونم ازتون .
قالب رایگان
پاسخ
عزیزم دوباره دانلود کن ببین درست شد
مامان آیهان
22 دی 92 22:24
عزیزم به منم رمز میدی نمونه هارو ببینم؟ واسه آیهان منم درست میکنی خاله؟
قالب رایگان
پاسخ
گلم رمز نمونه کارامو زیر پست گذاشتم دقت کنننن!!! تو لینکها هم میتونین ببینین بله درست میکنم
مامان امیرحسین
23 دی 92 10:19
سلام .دوست خوبم.خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــی قشنگشده.بازم خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خیـــــــــــــــــــــــــلی ممنونم .نمیدونم چطوری باید تشکر کنم.امیدوارم با صلواتی که گفتی یکمی از زحمتتون را بتونم جبران کنم.بازمممنونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
قالب رایگان
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییی فدااااااااااااااااااااااااات شمممممممم
مامان امیرحسین
23 دی 92 10:56
دوباره سلام. به وبلاگمون سر بزنید لطفا.هدیه کوچیکیه از طرف امیرحسین به شما دوست خوبمون.امیدوارم که خوشتون بیاد.
قالب رایگان
پاسخ
عزیزم ممنونم گلم ببخشید دیگهههههه
مامان الناز
24 دی 92 1:10
چجوري و كجا عكسا رو بفرستم
قالب رایگان
پاسخ
بخدا تو پست ثابت نوشتم
الهام(مامان اميرحسين)
25 دی 92 16:35
سلام عزيزم از دست من ناراحت نشو من خيلي كارتو دوست دارم و ميام ببينم كاراي جديدت چه شكليه!! باور كن اون قالبي كه برا ما درست كرده بودي عليرغم اينكه خييييييييييييييلي قشنگ بود و با سليقه يمن جور بود ولي خيلي سنگين بود... وب برا بعضي دوستامون اصلا باز نميشد و خيليا شاكي بودن.. برا خودمم با تاخير باز ميشد... بازم ممنون من ازت متشكرم و لطفتو نديد نميگيرم!! ممنون كه وقت گذاشتي و اين كارو كردي دلگير نشي از من!! بووووووس
مامان مبینا
27 دی 92 17:10
سلام دوست عزیزمیشه برای من هم قالب بسازی عکس برات می فرستم
قالب رایگان
پاسخ
سلام چشم
مامان مبینا
28 دی 92 12:15
تلگراف کردم براتون ببینید عکس ها خوبند
مامان لیانا
28 دی 92 12:57
عزیزم ممنون قالب قشنگیهولی مطالب وب رو نشون نمیده
خاله ی ادریس :)
28 دی 92 17:37
رمز قالب لیانا رو بده یه تشویقی بکنیم شما رو به نظرم خوب درست میکنی منم چک کنم رمز لطفا رض کنین
parichehr
28 دی 92 17:43
سلام عزیزم خسته نباشی عکس های من به دستت رسید؟؟؟؟؟
قالب رایگان
پاسخ
سلام بله
parichehr
2 بهمن 92 16:01
سلام گلم چرا دیگه جواب نمیدی؟عکس های من رسید؟؟؟؟؟؟؟ واسم انجام میدی؟
قالب رایگان
پاسخ
بله
مامی پوریا
2 بهمن 92 21:52
سلام عزیزم.من میخوام واسه پسرم کد بالابر و پرده خوشامدگویی و اگه میشه لوگوی وبشو بسازید...باید کد 8تا عکس بفرستم؟؟؟ممنون میشم زود بهم خبر بدین
قالب رایگان
پاسخ
سلام بله
مامی پوریا
2 بهمن 92 21:54
راستی قالب پسرم آمارگیر مخصوص نی نی وبلاگ نداره شما میتونید کدشو بسازید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قالب رایگان
پاسخ
بله
بهار مامانه برسام
4 بهمن 92 14:10
عزیز دلم رمز اینه :
بهار مامانه برسام
4 بهمن 92 14:11
گلم یادم رفت کامنت رو خصوصی کنم لطف کن تاییدش نکن اصلا هوش و حواس درستی ندارم...شرمنده
قالب رایگان
پاسخ
باشه فدات شم حواسم هست
مهشید ممان مهتا
5 بهمن 92 12:59
عزیزم دستت درد نکنه عکس بالابر اینطوری که حالت pngباشه و پشت نداشته باشه خوشکل تره من اونو امتحانی درست کرده بودم به اینهاش توجه نکرده بودم فقط یه موقع از دستم ناراحت نشیا کارت را گذاشتم ولی کیفیتش پایین بود با پشت صحنه زیاد نشون نمیداد منم یکی با کیفیت بالاتر ولی با ایده شما درست کردم باید ببخشید گلم قالب .بلاگ امیر حسین هم خیلی قشنگه آفرین
مامان مبینا
5 بهمن 92 19:05
سلام دوست خوبم عکسای تلگرافی رو دیدی خیلی دوست دارم قالب داشته باشم با عکس دخترم تورو خدا زود جواب بدهمی بوسمتون
قالب رایگان
پاسخ
گلم بله دیدم ولی کیفت عکسات پایینه هااااا بهدشم چهره قشنگ از دخملتون نذاشتید
مامی پوریا
6 بهمن 92 12:34
عزیزم قالب به دستت رسید میخوام کد امارگیر نی نی وبلاگو براش بسازین...لطفا بهم خبر بدین...ممنون
قالب رایگان
پاسخ
گلم اینطوری تو کامنت کد ها درست نمیاد خودش تعریف میشه و کد بهم میریزه باید دانلود کنید و لینک دانلودش رو برام یزارید
parichehr
6 بهمن 92 18:14
سلام مرسی عزیزم که جواب دادی.
مامی پوریا
7 بهمن 92 19:30
عزیزم امارگیر وبلاگو دوستم برام ساخت من یکی دو روز دیگه چندتا عکس میفرستم تا برام بالابر و پرده خوشامدگویی بسازید.ممنونفقط من نمیدونم چجوری عکس ها رو بفرستم براتون پیام خصوصی کنم یا ایمیل...پست ثابت تون رو خوندم اما چیزی دست گیرم نشد
hodeys
7 بهمن 92 23:16
سلام من ه پیام خصوصی گذاشتم براتون ممنون میشم بخونینش
parichehr
8 بهمن 92 13:01
سلام عزیزم دستت درد نکنه به خدا بهترین کادوی تولد هست که بهم دادی.انشالله هرچی میخوای خدا بهت بده.انقدر خوشحالم کردی که نمیدونم چه طوری ازت تشکر کنم.
قالب رایگان
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم گلم شرمنده دیگه
parichehr
8 بهمن 92 13:01
سلام عزیزم دستت درد نکنه به خدا بهترین کادوی تولد هست که بهم دادی.انشالله هرچی میخوای خدا بهت بده.انقدر خوشحالم کردی که نمیدونم چه طوری ازت تشکر کنم.
parichehr
8 بهمن 92 13:26
______________&&&____&&& _¯_¯ _¯_¯. ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& _¯_¯_¯_¯. ______________&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& _¯_¯_¯_¯. _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& _______________________________&&&________&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& _¯_¯ _¯_¯._¯_¯ _¯_¯. &&& &&&______&&&&&______&&&&&&& &&&______&&__&&_____&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&_____&&& _¯_¯_¯_¯. __________&&&________&&& __________&&&________&&&&&&& ____&&____&&&_______&&&&&&& _¯_¯ _¯_¯. ____________&&& _____________&&& ______________&&&& _¯_¯_¯
مامی پوریا
9 بهمن 92 13:54
عزیزم لینک عکس ها رو فرستادم...به دستت رسید؟من فقط بالابر و پرده خوشامدگویی میخوام...ممنون
قالب رایگان
پاسخ
آره عزیزم رسید سعی میکنم همین الان درست کنم و امشب لینک دانلودش رو بزارم رو وبمالبته اگه تونستم خوابم نبره
مامان مبینا
10 بهمن 92 9:25
سلام عزیزم برای ما تقویم درست می کنی با قالب؟عزیزم خیلی ماهیی امیدوارم بتونم جبران کنم تلگرافاتون رو چک کنیدما نوبت گرفتیم
قالب رایگان
پاسخ
سلام عزيزم حواسم هست گلم من الان جايی هستم ايشالا واسه دخملنازمون درست ميکنم!!!
مامان امیرحسین
10 بهمن 92 16:09
سلام عزیز.من دوباره اومدم. وای اینجا چه خبراییه.منم تو نوبت بزار برای تقویم .ایشالله یه عکس جدید از پسرم تا چند روز آینده میفرستم.ممنونم. خیلی گلی
قالب رایگان
پاسخ
باشه
مامان مینا
11 بهمن 92 21:41
سلام عزیزم لینک عکسای پسرم.ممنون میشم براش تقویم درست کنید
مریم (مامان ثنا)
11 بهمن 92 21:49
سلام خسته نباشید ممنون میشم واسه دختر منم یه تقویم درست کنید.. من چند تا عکس میفرستم خودتون انتخاب کنید..بسیار سپاسگذارم. ............................... خودم اخری را پیشنهاد میکنم و نمیدونم قالب شما چیه پس انتخاب با خودتون بازم ممنونم که وقت میگذارید و تقویم برامون درست میکنید...
پریسا نجفی
11 بهمن 92 23:04
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامان امیرحسین
11 بهمن 92 23:52
سلام عزیزم یه سوال داشتم؟ شما میتونید قالب وب یه موسسه خیریه رو درست کنید ؟ البته من اینجا وب دارم دوست داشتم قالب وب پسرمم اگه زحمتی نباشه درست کنید .اما اگه بتونید قالب وب موسسه خیریه رو درست کنید ممنون میشم
مامان آوا
12 بهمن 92 15:18
سلام میشه برای من هم قاب درست کنید ممنون
قالب رایگان
پاسخ
سلام بله
مامی پوریا
12 بهمن 92 17:48
دست گلت درد نکنه عزیزدلــــــــــــم...خیلی خیلی ممنون...امیدوارم همیشه سلامت وشاد و موفق باشی
مامی پوریا
12 بهمن 92 17:51
راستی گلــــــــم اگه وقت کردی برای پوریا تقویم 93 رو با عکس خودش درست کن...یه دنیـــــــــــــــــــــا ممـــــــــــــــــــنون
قالب رایگان
پاسخ
باشه عزیزم ولی بالابر رو نذاشتی؟؟؟؟پاکش کنم؟؟؟
مامان مبینا
12 بهمن 92 21:07
سلام.خواهش می کنم ناراحت نشو.
مامان الناز
13 بهمن 92 23:59
http://upload7.ir/im
مامان الناز
14 بهمن 92 0:00
دوست عزيز فرستادم كد عكسهارو برام ميسازيد
مامان الناز
14 بهمن 92 16:04
عکسهای ما به دستتون رسید برامون درست میکنید
قالب رایگان
پاسخ
بله
مامی پوریا
14 بهمن 92 21:54
عزیزم هم بالابر هم پرده خوشامدگویی رو گذاشتم...
مامان علی مرتضی
14 بهمن 92 22:04
سلام ببخشید کجا میتونم نمونه تقویمتون رو ببینم
قالب رایگان
پاسخ
عزیزم تقویم تازه دارم شروع میکنم اولیش رو درست کنم ایشالا به زودی میذارم
عســــــل❤❤
14 بهمن 92 22:52
عزیزم تو که ....
مامان امیرحسین
14 بهمن 92 22:53
عزیزم برات تلگراف کردم اگه تلگرافو خوندی خبرم کن مرسی فدات شم
مامان الناز
15 بهمن 92 23:10
خيلي ممنونم عزيزم لطف ميكني
مامان ترمه و تانیا
15 بهمن 92 23:50
سلام من عکس ها رو آپلود کردم می تونید اگه لطف کنید برای من قالب وبلاگ ساده و یک صفحه ورودی درست کنید من عکس ها رو آپلود کردم با تشکر
قالب رایگان
پاسخ
خوب اگه آپلود کردید آدرسش کووووووووووو؟؟؟؟
مامان ترمه و تانیا
16 بهمن 92 0:34
آدرس عکس ها ؟؟؟؟
قالب رایگان
پاسخ
بله وقتی اپلود کردید آدرس رو کپی کنید و تو کامنت بزارید
مامان مبینا
16 بهمن 92 13:52
سلام عزیزم خیلی قشنگ شده مزده اون وبلاگی که داشتم باهات صحبت می کردم توسط مدیریت مسدود شد
مامان امیرحسین
16 بهمن 92 14:47
عزیزم پس چرا جواب منو نمیدی
قالب رایگان
پاسخ
چه جوابی؟؟؟؟؟
مامان ترمه و تانیا
16 بهمن 92 17:25
من عکس ها رو آپلود کردم و آدرس رو باید کامنت یا همون نظر بزارم؟؟؟
قالب رایگان
پاسخ
بله!!
مامان ترمه و تانیا
16 بهمن 92 19:21
کد عکس ها رو گرفتید من قالب وبلاگ و صفحه ی ورودی می خوام کی آماده می شود؟؟؟؟؟؟
قالب رایگان
پاسخ
پس آدرسااااااا کووووووووووشما که کامنت نکردید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان امیرحسین
16 بهمن 92 21:50
عزیزم تلگرافم رسید من تو نوبتم آبا؟؟
قالب رایگان
پاسخ
بله
مامان ترمه و تانیا
17 بهمن 92 16:44
آدرس عکس ها رو گذاتشتم که...........................
قالب رایگان
پاسخ
نه کو؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ترمه و تانیا
17 بهمن 92 16:48
قالب رایگان
پاسخ
چرا خالی فرستادی؟؟؟؟؟
مامان ترمه و تانیا
17 بهمن 92 17:38
گلم خالی نیست من کد ها رو می زارم اما توی وبلاگت بالا نمی یاد
قالب رایگان
پاسخ
وا پس همه چجوری میذارن؟؟؟؟
مامان ترمه و تانیا
17 بهمن 92 17:39
توی تلگراف فرستادم
قالب رایگان
پاسخ
آخه تلگراف هم نیموده چیزی
مامان امیرحسین
17 بهمن 92 19:55
سلام دوست عزیز از اینکه به وبلاگم اومدید وتولد پسرمو تبریک گفتید ممنونم.خیلی لطف کردید.منتظر حضور گرم ودوباره شما هستیم.
عســــــل❤❤
17 بهمن 92 21:22
من همون خاله ادریسم اینم وبم عزیزم نی نی گپو تائید کن ممنون
مامان پوریا جون
18 بهمن 92 21:32
سلام عزیزم دیگه قالب درست نمی کنید؟
قالب رایگان
پاسخ
درست میکنم
مامان امیرحسین
19 بهمن 92 14:35
سلام عزیزم .آدرس عکسهای امیر حسین را برای تقویم براتون فرستادم .اگه رسید بهم خبر بدید.ممنونم از لطفتون.
مامی محمدمهدی
21 بهمن 92 11:39
سلام خانمی اگه خاطرت باشه از خواننده های قدیمی وبلاگ دختر.... هستم امروز بعد از خوندن مطلب جدیدت فهمیدم که آب در کوزه و ما تشنه لبان گرد جهان می گردیم خواستم اگه امکانش باشه برا محمدمهدی هم یه تقویم 93 درست کنی چنتا عکسش رو با همون آدرسی که نوشتی آپلود کردم فقط اگه ممکنه پشت عکسا رو حذف کن که فضای پس زمینش معلوم نشه ممنونم از لطف بی دریغت اینم آدرسا با لینک مستقیم:
مریم(مامان ثنا جون)
26 بهمن 92 13:07
سلام عزیزم و خسته نباشید من که خیلی وقته کد لوگو را در وبلاگم قرار دادم اول کد را گذاشتم بعدا سفارش تقویم دادم.. واقعا ممنونم حالا تقویم من کو
مامان امیرحسین
27 بهمن 92 7:46
سلام دوست عزیز من عکس فرستادم اما انگار نه پیامم را خوندید نه تقویمی در کاره اگه ممکنه جوابمو بدید که منتظر باشم یا نه.ممنونم.
قالب رایگان
پاسخ
گلم درست میکنم
parichehr
29 بهمن 92 20:36
سلام عزیزم بازم یه زحمتی برات دارم شما که لطف کردی و واسه وب پسر من قالب درست کردی میشه لطف کنی و تقویم سال ،بالابر،صفحه ورودی،لوگو ثابت هم درست کنی ؟البته اگه زحمتی نباشه و وقت داشته باشی؟
parichehr
29 بهمن 92 20:38
لطفا رمز رو به منم بده خواهش میکنم، میخوام منم یاد بگیرم plz
مامان روژینا
4 اسفند 92 12:45
عزیزم من می خوام تقویم سفارش بدم چه کار باید بکنم؟ممنون میشم اطلاع بدی بهم!
قالب رایگان
پاسخ
پست ثابت رو بخونید و عکس بفرستید
مامان یسنا
6 اسفند 92 0:54
عزیزم من تازه این وبلاگو درست کردم خیلی دلم می خواد تقویم داشته باشم باید چه کاری انجام بدم میشه راهنماییم کنی ممنون میشم عزیزم
مامان الناز
7 اسفند 92 18:53
خيلي عالي شده واقعا ممنونم اومدم ديدم شوكه شدم خيلي خيلي لطف كردي دوست خوبم چه جوري ميتونم اين تقويم كپي كنم از روش بدم برام چاپ كنم
قالب رایگان
پاسخ
عزیزم خواهش میکنم صبر کن واسه بهار هم درست کنم لینکش رو میدم دانلودی کنیفقط باید تا یکشنبه صبر کنی داریم میریم شهرستان ماری پیش اومده تا شنبه نیستم